РЕЄСТРАЦІЯ ВЛАСНОСТІ

Допомога у підготовці документів про право власності

У Кременчуці та Полтавській області

Послуги БТІ М


  • Консультації з питань реєстрації права власності на нерухоме майно
  • Підготовка комплекту необхідних документів
  • Представництво інтересів Клієнта у відносинах з суб’єктами державної реєстрації прав
  • Допомога в усуненні зауважень до документів, які подаються для реєстрації права власності
  • Оскарження незаконних дій державних реєстраторів, відмови в реєстрації права власності в адміністративному та судовому порядку

Допомога у підготовці документів про право власності

Документ про право власності (право установчий документ) – це юридично правильно оформлений паперовий (договір або свідоцтво) чи електронний носій інформації (реєстрація в реєстрі), що посвідчує права особи володіти, користуватися і розпоряджатися конкретно визначеним майном (нерухомістю або земельною ділянкою).


Які права підлягають обов’язковій державній реєстрації?

  • право власності на нерухомість та земельні ділянки;
  • право користування земельною ділянкою (оренда, сервітут, суперфіцій);
  • іпотека;
  • податкова застава, предметом якої є нерухоме майно, та інші обтяження;
  • інші речові права відповідно до закону «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».

Іноді володільці нерухомого майна вважають себе законними власниками тільки на підставі того, що вони володіють та користуються нерухомість чи земельною ділянкою, проте насправді часто це не відповідає дійсності.


Наприклад, Ви отримали у спадок декілька років тому приватний будиночок і у Вас є свідоцтво про те, що він належить Вам. Біля будиночку може бути сад чи город, а земельна ділянка огороджена парканом, який був споруджений ще до Вашого народження. Чи є у Вас підстави вважати цю землю своєю? Якщо у Вас немає документального підтвердження, то ні! Проте у Вас є першочергове право на отримання даної земельної ділянки у власність чи оренду.


Для більш повного розуміння ситуації, пропонуємо розібратись з хронологією документального оформлення документів:


  • З 1991 по 2013 роки реєстрацією прав на нерухоме майно займалось місцеве БТІ (воно було одним в регіоні та окрім технічних паспортів вело також реєстраційні справи, а з середини 2000-х років і перший електронний реєстр - Реєстр прав власності на нерухоме майно);
  • З 01.01.2013 повноваження по веденню електронного реєстру прав (на той час вже Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень ) передали до реєстраційних служб органів юстиції, а державні БТІ ліквідували (або приватизували);
  • Наразі реєстраційні дії з нерухомим майном віднесені до компетенції реєстраторів та нотаріусів, а електронний реєстр прав взаємодіє з іншими електронними реєстрами (Державним земельним кадастром, Єдиним державним реєстром судових рішень, Реєстром дозвільних документів тощо).

Ми наглядно можемо прослідкувати та побачити, що законодавство України поступово прагне до вставлення автоматичної взаємодії всіх цифрових (електронних) баз даних та мінімізації людського фактору.


У зв’язку з оновленням законодавства документи, що були видані у 1990-х або навіть 2000-х роках природно застарівають, оскільки не містять в собі цифрових (електронних) ідентифікаторів (наприклад, кадастрових номерів або QR-кодів). Проте це не означає, що Ви позбулись свої прав. Невідповідність застарілих документів реаліям часу означає необхідність їх оновлення, але не анульовує Ваших прав. Таким «оновленням» наразі є такі дії, як виготовлення технічної документації на земельну ділянку з метою отримання кадастрового номеру, або реєстрація прав власності в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.


Як встановити, чи відповідають наразі Ваші документи чинному законодавству?

По-перше, у Вас повинен бути в наявності витяг про реєстрацію прав на нерухоме майно та їх обтяжень (окремо на нерухомість, окремо на земельну ділянку).


По-друге, Ви можете перевірити інформацію самостійно в кабінеті електронних сервісів, замовивши інформаційну довідку.


Проте найбільш надійним та простим варіантом для Вас буде звернутись до БТІМ, де наші працівники нададуть Вам повноцінну та всебічну консультацію з приводу реєстрації прав та необхідності узаконення будь-яких аспектів. Наші фахівці мають багаторічний досвід роботи в різноманітних структурах та зможуть розібратись у питаннях будь-якої складності (від помилки у прізвищі до узаконення самочинного будівництва).


Телефонуйте нам вже зараз!


Дані послуги ви можете замовити за телефонами:  (+38) 050 308 84 42(+38) 068 743 24 79