РЕЄСТРАЦІЯ ПРАВА ВЛАСНОСТІ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО
Якщо говорити простими словами, то реєстрація права власності на нерухомість – це внесення даних про власника обʼєкта нерухомості, його місце знаходження, підставу набуття прав та технічні характеристики до Державного реєстру майнових прав на нерухоме майно. Результатом такої реєстрації є отримання витягу з реєстру.
В Україні державна реєстрація права власності проводиться нотаріусом або державним реєстратором не лише за місцем знаходження майна, а й в межах всієї області.
Для реєстрації прав власності потрібно надати такі документи:
√паспорт та ідентифікаційний код (фіз.особам) або витяг/виписку з реєстру юр.осіб
√документ, що підтверджує право власності на нерухомість (договір, свідоцтво чи рішення суду)
√технічний паспорт з реєстрацією в ЄДЕССБ
± додаткові документи у разі потреби в залежності від ситуації (наприклад документи щодо присвоєння адреси чи здачі в експлуатацію, зміну прізвища, довідка з БТІ про зареєстроване право власності до 2013 року або витяг з ДЗК).
Стандартний термін реєстрації права власності та інших речових прав – 5 робочих днів. У разі терміновості, можна зареєструвати і швидше (протягом 2 годин / доби / 2 діб), але за прискорення реєстраційних дій потрібно буде заплатити чималі адмін.збори державі.
Як бачите, техпаспорт є одним з обовʼязкових документів для реєстрації права власності. А ми вкотре наголошуємо, що замовити його Ви можете в БТі Міжрегіональному. Також, наша компанія надає послуги оформлення нерухомості «під ключ», що включає в себе і реєстрацію права власності. Замовляйте послуги в комплексі – так зручніше і дешевше